wtorek, 19 sierpnia 2014

Leonek :)

 
Bohaterem dzisiejszego posta jest Leonek.
Synek mojej siostrzyczki :)
Leonek całkiem niedawno był w centrum pewnie jednego z ważniejszych wydarzeń w swoim życiu - czyli Chrztu Świętego :)

Ponieważ uwielbiam robić dla moich bliskich prezenty więc była to świetna okazja aby zrobić coś specjalnie dla niego  :)
I tak powstało ubranko ze słonikiem w komplecie.
 
Słoniki już znacie - są szyte z wykroju Tone Finnanger, a tenże wykrój możecie znaleźć np tutaj .
No, a pomysł na ubranko znalazłam tutaj.
Jedyne zmiany jakie wprowadziłam to splikacja ze słonikiem no i przede wszystkim rozmiar :)
Leonek wówczas kończył juz 6 miesięcy, a wykrój jest na 0-3 :)
No, a bodziak jest zakupiony i tylko ozdobiłam go piękną muchą w grochy.

I jak Wam się podoba taki prezent dla maluszka ? :)




A tu już sam Leonek osobiście prezentuje ubranko :)
Spodenki niestety okazały się tylko na jeden raz bo Leonek rośnie jak na drożdżach ;)
Ale ja jako ciocia i tak byłam uszczęśliwiona widząc go w czymś co uszyłam specjalnie dla niego :)
Dobrze, że choć słonik jest nadal w użyciu :)

A oto Leoś  - prawda, że niezły przystojniak ? :)




11 komentarzy:

  1. Przystojny model, a ciuszek świetny :) Słonik przeuroczy, bardzo fajna maskotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny prezencik :) jak zawsze pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Leonkowi kubraczek podobal sie bardzo a slonik jeszcze bardziej, nasz nieodlaczny przyjaciel zabaw!
    Dziekujemy ciociu Xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ przystojniak i jak cudnie wystrojony przez ciocię :) A taki słonik przytulanka super, nie jeden smuteczek odegna.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegant dzięki cioci, nie ma co! Szkoda, że na jeden raz... Ale słonik zostanie na dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  6. absolutnie urocze - i ubranko i słonik :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne ubranko ♥...a dzieciaczki tak szybko rosną..... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Que belo trabalho ... Parabéns ! ... Aqui do Brasil , curtindo essa trabalho maravilhoso... !

    OdpowiedzUsuń