wtorek, 19 lutego 2013

Valentina :)

Witajcie kochane :)

Zapraszam Was na mojego cukiereczka - Valentina uszyta została specjalnie dla Was :)

Cukiereczek miał być na Walentynki, a także z okazji skończonego roczku mojego bloga ;) 
Cukiereczek spóźniony ale mam nadzieję, że słodki :)



Zasady "CANDY u ANNY" :)

Valentina jest moim wyrazem sympatii dla Was i podziękowaniem za to, że mnie odwiedzacie i zostawiacie tak miłe i cudne słowa w komentarzach :)
Jest zatem przeznaczona tylko i wyłącznie dla obserwatorów mojego bloga.

Moim pragnieniem jest aby ta śliczna Valentina poleciała do osóbki, która naprawdę lubi do mnie zaglądać i lubi moje prace ;)

Zatem bardzo proszę nie reklamujcie tego Candy na blogach :)
Nie zamieszczajcie obrazka ani linku do Candy :)

Jak kochane zajrzycie na tego posta i zapragniecie posiadać Valentina to po prostu wpiszcie się w komentarzach :) 

Candy wprawdzie nie jest rozpoczęte 14 lutego ale przynajmniej niech trwa do tego 14 marca :) 

Zapraszam serdecznie i pozdrawiam bardzo, bardzo ciepło :)




 





75 komentarzy:

  1. jejciu ... jaka ślicznotka :)

    a mam małe pytanko : bolerko sama uszyłaś czy na podstawie jakiegoś szablonu ?

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Motylku sama, samiuśka :) Skrzydełka serduszkowe też mojego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Мило и романтично )))

    OdpowiedzUsuń
  4. Może nie zawsze zostawiam komentarz ale zaglądam do ciebie już od lipca:) Aniołeczek prześliczny jak zresztą wszystkie Twoje prace:) Pozdrawiam ciepło ulicazielona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna anielica , ja też jestem fanką Twoich szyjątek masz prawdziwy talent i widac że wkładasz w tą prace całe serce!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Och słodki, bardzo słodki i zapisuję się z ogromną nadzieją, że trafi do mnie i zasiądzie na półeczce z misiem jakimś :))).

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.
    Śliczna ta anilica. Masz dopracowany każdy detal. Bardzo podobają mi się Twoje prace.
    Obserwuję jako ilona xxx.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się koniecznie. Uwielbiam twoje lale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj ja też zapisuję się- bardzo często odwiedzam twojego bloga pozdrawiam ....

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo chcę taką lalę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne, że podziwiam i nigdy podziwiać nie przestanę.:)
    A Valentina jest cudowna, musiałabym oszaleć żeby nie stanąć w tej kolejce wielbicielek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalne i fajne zasady!
    Oczywiście, że z wielką przyjemnością ustawię się w kolejce po Twoją Valentynę. Jest cudowna, jak wszystkie Twoje lalki a te skrzydła... miód.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka ona piekna! Od dawna podziwiam Twoje prace:) dlatego z checia wezmę udzial:) a te serduszkowe skrzydełka mnie oczarowały:)
    pozdrawiam niebisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Gratulacje z okazji roczku, życze pomysłowych pomysłów w poTworzeniu:)

      Usuń
  14. Piękna Valentina... Zaglądam do Ciebie często, jak tylko pojawi mi się info na moim pasku bocznym, że zamieściłaś nowy wpis... Tak wiec bywam często ale komentuję rzadziej więc nie wiem czy mogę znaleźć się na tej liście... Jeśli pozwolisz i ja z przyjemnością dołączę do grona chętnych ugościć Valentine u siebie. :)

    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i życzę wielu kolejnych wspaniałych lat w blogowym świecie :))
    koniecznie ustawiam się w kolejce, nie mogłabym przepuścić okazji posiadania jednej z Twoich Anielic :) szczególnie, że Valentina ma czarne kręcone włosy - zupełnie jak ja! :D
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny anioł:))))
    udanego kolejnego roczku!

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście ustawiam się w kolejce, bo Twoje prace po prostu uwielbiam! Mam nadzieję, że dzień losowania przyniesie mi szczęście, bo to akurat moje urodziny :D Gratuluję pierwszych urodzin bloga! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam:)
    Dopiero niedawno rozpoczęłam moje blogowanie. Twoje Aniołkowo mnie zachwyciło i stało się po części inspiracją do stworzenia bloga i podjęcia próby robienia rzeczy, które sprawiają mi przyjemność. Podziwiam twoje prace. Są bardzo staranne, pomysłowe (jak np. skrzydełka u Valentiny:), każdy szczegół jest dopieszczony. Masz ogromny talent:) Gratuluję i może troszeczkę zazdroszczę;)
    Pozdrawiam gorąco w ten zimowy dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym ją przygarnęła jest przepiękna jednak nie wiem czy spełniam Twoje kryteria.Twój blog znajduje się w moich ulubionych i gdy tylko pojawi się jakiś nowy wpis zawsze zaglądam choć rzadko zostawiam komentarze.
    Szczerze mówiąc nie za bardzo rozumiem o co chodzi z tymi obserwatorami bloga i do czego to służy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna panna! Zresztą, co u Ciebie nie jest śliczne? Ustawiam się w kolejkę :).

    OdpowiedzUsuń
  21. kolejny piękny anioł :) zapisuję się
    p.s. jestem Twoim obserwatorem od dawna, ale zaglądam regularnie i podziwiam Twoje prace mimo, że nie pozostawiam po sobie zbyt często słownego śladu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochane, Candy jest dla każdego kto do mnie zajrzy i obserwuje bloga :)
    Nie musicie zawsze komentować :) Ważne, że ze mną jesteście, a widzę to po liczniku :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, ze takiej piekności nie pozwalasz rozpropagować, ale i tak kolejka spora się ustawia, zatem i ja dołączam :-) Brunetka i to na czerwono - czyli anielica z pazurem (zatem coś mamy wspólnego, hihi), podoba mi się i to barrrrdzo (z pazurrrem) :-P

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacja z okazji narodzin tak udanego bloga :) A piękną czerwoną anielicę, chcę jak wszyscy, zostawiający tu komentarz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Uuuuuu.. piękna.
    Podoba mi się sposób organizacji Twojego cukieraska. Chętnie odgapię w swoim czasie jeśli pozwolisz.

    A w kolejce staję oczywiście. Podglądam regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. ach! jakże bym chciała zostać szczęśliwą towarzyszką dalszego życia pięknej Valentiny :)) a podziwiam Twoje prace od pierwszego tutaj wejścia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest piekna :) Z mila checia stane grzecznie w kolejce :) Tworzysz piekne prace Zycze Ci aby nastepne latka byly tak tworcze i piekne jak dotad :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wielką przyjemnością skorzystam z zaproszenia i składając blogowe życzenia, będę i sobie życzyła, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Walentyna jest piękna, cudowne skrzydła, i jak wszystkie Twoje lalki szczegółowo dopracowana :) Może mi się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawsze z przyjemnością tu zaglądam i podziwiam Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zasady wyjatkowe jak wyjatkowe miejsce i wyjatkowe Anioly bo dzis w kolejce ustawie sie wyjatkowo w Aniolowie gdzie nasza Ania tworzy Panienki jakie? Wyjatkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Очень-очень прекрасная Валентина!!! )) У вас удивительные ангелочки! И я буду очень рада участвовать в конфетке.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest cudowna :)
    Strasznie zazdroszczę, że takie piękne lale potrafisz uszyć. Moim największym wyczynem do tej pory był królik, a i to szło mi jak po grudach. Na razie zadowalam więc oczy cudzymi pracami na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Czy tylko mi przypomina ona królewnę Śnieżkę? :)

      Usuń
  34. Zaglądanie na Twojego bloga i podziwianie Twojej twórczości to czysta przyjemność.
    Przycupnę grzecznie w kolejeczce chętnych przygarnąć tą prześliczną Valentinę!!!
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  35. Podziwiam Twoje Anielice od dawna i z przyjemnością stałabym się właścicielką tej piękności. Gratuluję roczku i życzę kolejnych wspaniałych latek blogowania, by wena Cię nie opuszczała. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  36. Bloguj dalej i ciesz moje oczy swoimi pracami!
    Oczywiście "Chcę"!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem tą osobą, która ma prace Ani. Wyjątkowe projekty, chętnie zostaję,
    krysiaczechowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu... Jak Ona mi przypomina moją Babcię Walentynę ;))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna ! Obserwuję i zaglądam regularnie choć nie zawsze komentuję, czas z gumy nadal nie chce być. Zapisuję się oczywiście z cichutką nadzieją na to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. kochana podziwiam Twoje prace ... Valentina jest boska :)
    zapisuję się z ogromną radością :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam Twoje lalki, byłoby super mieć taką Valentinę:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Aniu uwielbiam Twoje lalki,są rewelacyjne,gratuluje zdolności ja niestety takowych nie posiadam a bardzo bym chciała zostać szczęśliwą posiadaczką Twojego dzieła wiec z radością zapisuje sie na to candy:)

    Może moje anioły przyniosą mi szczęście w losowaniu Valentiny.

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ach Twoje lale są takie... takie doskonałe. Zaglądam tu często, wzdycham z zachwytu nad każdą nową pracą. Nie zawsze zostawiam komentarz, ale wielbicielką Twego talentu jestem. Mieć Twoją cudną pracę jest moim marzeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna, gdyby takie lale były w przedszkolach, to dziewczynki byłyby zachwycone...może szczęście sie do mnie uśmiechnie?

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaka piękna! Spróbuję szczęścia i ja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Впервые Ваших кукол увидела на тильдомании! Влюбилась! Они очаровательны! Мечтаю о Валентине!

    OdpowiedzUsuń
  47. Marze o takiej anielicy :) Bardzo chciałabym zostać jej szczęśliwą posiadaczką !!!! Twojego bloga obserwuje od dawna i bardzo podobaja mi sie twoje lale :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudna!
    od dawna podziwiam Twoje prace i mam nadzieje że może kiedyś uśmiechnie się do mnie szczęście w postaci Twojej anielicy :))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Я очень, очень хочу!http://home-open-hearts.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem pod ogromnym wrażeniem wykonanych prac. Masz Aniu niesamowity talent ! Valentina jest prześliczna.
    Zapisuję się na Candy !
    A tutaj moje rękodzieło : http://jasminyrekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ależ cudna Walentynka!! Oczywiście zapisuję się obiema rękami :))) Piękna, dopracowana w każdym szczególe, gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowna Anielinka,skradła moje serce więc popróbuję szczęścia,może otoczy mnie swoimi skrzydłami:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Pani Aniu ,zaglądam na bloga często ,nawet bardzo często......,zawsze z ogromnym podziwem oglądam nowe prace ,ich staranność i wyjątkowość.
    Pani aniołki od dawna kruszą moje serce ,mam ogromne przekonanie
    że pewnego dnia jeden z nich zamieszka u mnie .Tymczasem chciałabym Pani podziękować ,bo kiedy oglądam te wszystkie prace ,budzi się we mnie mała dziewczynka ,zapominam o troskach ,a na twarzy pojawia się uśmiech.
    fala@baltyku.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Droga Aniu często zaglądam na Twój blog. Podziwiam Pani prace od dawna. W cudownych aniołkach po prostu się zakochałam. Moim marzeniem jest kiedyś wygrać lub dostać takiego aniołka na szczęście. Pozdrawiam ciepło Ilona
    (mój mail: ilonak.n78@gmail.com )

    OdpowiedzUsuń
  55. Całe szczęście, że przypomniałaś o candy, a ja tu ponownie weszłam - byłam pewna, ze od dawna jestem na liście, to tak jest jak się odkłada na zaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. O mały włos przegapiłabym takie cudo...
    Oczywiście ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Boże, jaka cudna anielica... Pokornie w kolejce staje licząc na cud:):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Valentina jest cudowna, aż ciężko jest ją opisać słowami hihi :)
    Dopiero teraz trafiłam na Pani bloga ale jestem w 100% pewna, że będę jego bardzo, bardzo częstym gościem.
    Prace są wspaniałe. Podziwiam ogromny talent. Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów w niesamowitej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Kto by nie chciał przygarnać takiego cuda ja oczywiście dopisuje sie do tj kolejeczki . Pozdrawiam dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  60. Jest cudny jak wszystko co tworzysz . Zazdroszcze takiego talentu . Iwona M.

    OdpowiedzUsuń
  61. lalka piękna, jak wszystkie Twoje prace.. mimo wszystko zamieszczę zdjęcie u mnie na blogu, ustawię się w kolejeczkę, bo Valentina pięknie by wyglądała na mojej półce:-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja trafiłam do Ciebie pierwszy raz ale jeśli mogę, to chętnie przyłączę się do zabawy :).

    Lala jest cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja jak poprzedniczka - trafiłam tutaj pierwszy raz... i się zakochałam w dziełach Twoich rąk. Z pewnością będę tutaj wpadać częściej...
    ...i nieśmiało przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Piekna ta anielinka ,wiec zapisuje sie obiema rekami i siadam cichutko w kąciku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. a ja właśnie zaczęłam obserwować i szukając jakiegoś cudnego Aniołka na prezent dla mojej siostry trafiłam tutaj :) spróbuję więc szczęścia!
    Pozdrawiam,

    m.czapiewska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Witaj Aniu.
    Trafiłam tutaj przypadkiem, ale cieszę się ogromnie, bo ślicznie w Twoim zakątku:-)
    z pewnością powrócę nie raz, nie dwa...
    A jako,że Bozia nie dała mi talentu do szycia, ustawię się w tej kolejce po Twojego Aniołka.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo dobrych pomysłów na kolejny blogowy roczek. Iwona

    OdpowiedzUsuń
  68. Ustawiam się i ja szybciutko po piękną Valentine :-)
    ostatnio się nie udało - może tym razem ...
    podczytuję Twojego bloga już od jakiegoś czasu :-)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  69. Acabo de descubrirte,y te felicito por tu trabajo,tienes unas muñecas¡¡ preciosas !! me gustaria tener a Valentina,si puede ser y sino para otra vez,de todas maneras seguire visitando tu blog,saludos

    OdpowiedzUsuń
  70. Se me olvido el correo tesapina@gmail.com ,saludos y gracias

    OdpowiedzUsuń