niedziela, 10 czerwca 2012

Słodkości maleńkości :)

Na wstępie chciałam powitać i pozdrowić cieplutko wszystkich moich nowych i stałych już "oglądaczy" :)
Sprawiacie mi nielada radość swoimi komentarzami i odwiedzinami :)

A dziś pokażę Wam czym byłam zajęta poprzedni weekend :)
Akurat zebrało mi się zamówień na trzy maleńkości stąd ich zdjęcia w grupce.

Nowa rzecz u mnie ? :) Spróbowałam nadruku na materiale.
Sposób wykonania takiego nadruku przeczytałam na innych blogach.
Super sprawa, że dziewczyny dzielą się takimi informacjami :)

A oto przepis :) :
Materiał wyciąć ciut mniejszy niż A4, przykleić taśmą papierową na kartkę A4 (wszystkie cztery boki).
I drukować swoje wymyślonka na atramentówce :)
Szok jakie to proste :)





A oto kolejna maleńka rzecz, która sprawia mi ostatnio nie lada frajdę :)
Wszystkie dodatki do moich Aniołków zwykłam robić sama.
Poniżej zdjątko moich cukierkowych guziczków :)
Nie posiadam profesjonalnych narzędzi do modeliny tylko lepię je z wykorzystaniem domowych sposobów, w związku z czym nie są te moje guziczki idealne. Ale za to mogę sobie ulepić każdy wymyślony :)


22 komentarze:

  1. Faktycznie,fantastyczna sprawa z tym nadrukiem:)Aniołki jak zawsze urocze,podziwiam,a te guziczki...to coś niepowtarzalnego i tylko Twojego,brawo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności! A te guziczki.. no przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Szczęka mi opada za każdym razem, gdy wchodzę na Twojego bloga.Cudowności czynisz...i już!:)
    Guziczki słodkie.Też uważam, że te drobne szczegóły aniołów,sprawiają,że są jedyne i niepowtarzalne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie trzy aniołki - przecudne :)
    Własny pomysł na guziki też super :) Przynajmniej są niepowtarzalne i nikt takich nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie cukiereczki te trzy Panienki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołki prześliczne! Mówisz, że ten nadruk na tkaninie to taka prosta sprawa...mmm muszę i ja w końcu spróbować. A Twoje guziczki rewelacyjne. Może uchylisz rąbka tajemnicy jak je robisz, proszę :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różowe trio jest bossskie:)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ania różowe trio jest BOSKIE !!!!! A TE GUZICZKI TO MNIE POWALIŁY !!!!
    wspaniałe rzeczy tworzysz:)
    buziaki ogromne posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacznę od guziczków gdyż jestem ich maniaczkom wyszły ci ślicznie takie cukierkowe .Anielice boskie takie cukierkowe .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu ja tu wczesniej nie trafiłam?
    Śliczności szyjesz.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak do Ciecie nie zaglądnąć jak takie cudne lale tworzysz. Dzięki za podpowiedź z nadrukami, a ja zastanawiałam się jak to się robi. Pozdrawiam cieplutko Beata

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne te maleńkości! I pomysł na guziczki przedni! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem pierwszy raz! Zostaję!! ŚLICZNOŚCI TWORZYSZ!!!! Zapraszam do mnie, ja jedynie piszę, ale może zainteresują Cię recenzje książek dla dzieci :)) chcialabym tak pięknie szyc, ale mam dwie lewe rece do takich rzeczy :/
    Pozdrawiam serdecznie, zostaję obserwatorką, więc będę często zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace ! Guziki są boskie - sama bym takie chciała ! Zostaję i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze podziwiam, podziwiam ... a te guziczki? szok! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tych różowych pannach !

    OdpowiedzUsuń
  17. trzy razy sama rozkosz!! a guziczki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW!!! Ta "trójca" rewelacyjna!!!! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. A mnie na łopatki rozłożyły te guziczki. Byłam pewna, że to gotowce. Bardzo podziwiam, że robisz sama dodatki.

    OdpowiedzUsuń