sobota, 16 czerwca 2012

Sweet teenage Butterfly

Przedstawiam Wam moją motylkową nastolatkę :)
Uszyta specjalnie dla dziesięciolatki, która twierdzi, że z lal już wyrosła :)
Mam nadzieję, że zakocha się w tej motylkowej dziewczynce od pierwszego wejrzenia, a miłość do lal wróci.
Bo jak widać po nas wszystkich miłośniczkach Tild na miłość do lal nigdy nie jest za późno i może trwać długo, długo i niezależnie od wieku  ;))

Lalę starałam się ubrać najbardziej młodzieżowo jak potrafiłam.
Zainspirowałam się tu troszkę najnowszym projektem Tone Finnanger, a dokładniej wzorem na katankę.
Obowiązkowo oczywiście sukieneczka w kwiatki.
A skarpetki to taki nowy pomysł :)
Agatka szyje piękne Aniołki w getrach - marzenie wielu :) Nie chciałam jej jednak kopiować, więc wymyśliłam takie skarpetki za kolanka. No i już na stałe oczywiście zagościły u mnie balerinki.
A włoski piękny ognisty kolorek :) - nie planowałam takich ale to samo wyszło w trakcie szycia. Okazało się, że najbardziej jej takie pasują.
A wszystkie drobiazgi wykonałam sama z modelinki.
Zapraszam do obejrzenia galeryjki zdjęć  :)




Ach i kochane szykuję dla Was cukieraska :) Oczywiście wróżkę :)
Ponad 50 obserwatorów :) Ponad 2500 wyświetleń :) - Jak dla mnie to super początek :)
 Pozdrawiam cieplutko :)


Zgłaszam moją lalunię do wyzwania w szufladzie :)



42 komentarze:

  1. taka wróżka to wielu osobom poprawi humor :) śliczna! i te płomienne włosy Ani z Zielonego Wzgórza :))) brawo! Choć dziś to może być jej ciut za gorąco w tym wdzianku :))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym wdziankiem to się zgadzam :))) upał niemiłosierny się nam zrobił :)

      Usuń
  2. piękna :) ja już się zakochałam, więc pewnie nowa właścicielka laleczki też od razu się zakocha :)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. To ty jeszcze wątpisz czy się zakocha pewnie ,że tak no bo jak tu się nie zakochać. Wszystko starannie wykonane serce włożone w 100 procentach .Ja tam się zakochałam a jestem dużą dziewczynką .Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kolanówki ! Rewelacja ! Piękna motylkowa panna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekna ♥!
    Jej, dziekuje slicznie za "wspomnienie " o mnie , nie trzeba bylo, ale za to "marzenie wielu" ♥ dziekuje jeszcze mocniej.... ;******
    Uwielbiam rudziutkie Laseczki i wiesz co, ja to juz dawno stwierdzilam, ze Rudym wszystko pasuje. Wloski wyszly bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatka bo to prawda :) Mimo, że sama szyję Aniołki to posiadać Twojego bardzo chciałabym :) No i czekam na jakiegoś cukieraska ;))) Od razu do niego wystartuję ;))

      Usuń
  6. Aniu... Ruda z warkoczem - bajka ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś ale chyba jednak nie taka piękna jak Twoja Ruda z akwareli :)) Twoja to prawdziwa bajka :)

      Usuń
    2. No i widzisz, ja się Twoją zachwycam, Ty moją - taka kolej rzeczy :))) Moja nie ma warkocza - muszę nad tym poważnie pomyśleć :)))
      Poważnie... Wróciłam, bo ma coś w sobie takiego "kuszącego" :)))
      W przeszyciach na skrzydłach a'la Motyle ♥

      Usuń
    3. Ja powiem tak ... obie Rude są cudowne!!!
      Tu ten dżins, u Maryś ten look ... REWELACYJNY komplet tworzycie :)))

      Usuń
  7. Jaka piękna!!! Twoje lale zachwycają mnie za każdym razem jak je oglądam...niesamowicie utalentowana z Ciebie kobietka:):) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja córcia też uważa,że już "za stara" jest na lalki,ale z pewnością TAKIEJ by się nie oparła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Aniu - to jest absolutne mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  10. cukiereczek,super,zapraszam do mnie...dopiero raczkuję Tildowo, ale kiedyś trzeba zacząć;-)pozdrawiam
    PS.A twoje lalę są piękne , brak słowa żeby je opisać

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne lalunie, jak cukiereczki i fotki świetne, suuper och i ach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska ta Twoja Tilda, zresztą jak wszystkie :-) Wiem, że wszystko sama potrafisz uszyć, ale jeśli tylko masz ochotę to zapraszam do siebie na Candy :-) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, jest CUDOWNA! :) i jeszcze ten rudy warkocz, super!

    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudny jest ten anioł. Rozmarzyłam się o takiej kurteczce jeansowej :)
    Dzieki za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie szczegóły takie dopracowane! Genialne.
    Ostatnio na NBC30+ oglądałam jakąś amerykanke, ktora tworzy lalki "szmaciaki". A niech sie ona schowa mimo, ze zdobiła model fashion w NY. Widocznie nitk tam nie wie o TWOICH pracach.

    Promyki sle.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są Twoje anioły!!! Wprost CUDOWNE!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest przepiękna, fantastyczna!
    I taka dopracowana w każdym szczególe.

    Pozdrawiam i cały czas mam nadzieję, że kiedyś stanę się szczęśliwą posiadaczką jednej z Twoich wróżek :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięna, wyjątkowa, ciepło bije od niej na odległość;-)))k

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje anioły są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu nie wiem co napisać.Mam ten problem z każdym postem jaki utworzysz, z każdą Twoją lalą bo ile można pisać o cudności Twoich lal. Nie wiem. One wszystkie po prostu są przepiękne. Do każdej następnej dodajesz nowy element, szczegół, który daje Twoim pracom orgilalność. Dodam że są one dopracowane w każdym najdrobniejszym detalu.
    Aniu czekam na następne lale do podziwiania. Nie wiem co napiszę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna a jakie piękne ma skrzydła takie inne ♥

    Pozdrawiam-Olka

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowności pooglądałam troszkę i zostaje tu jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I te pończoszki za kolanko.. piękności! Jeden anioł piękniejszy od poprzedniego i na odwrót:) Pzdr Asia

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna Ruda!! wskoczyłaś od razu na najwyższy poziom :) tym bardziej podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Po prostu cudeńko. Wysmakowana i dopracowana w każdym szczególe. Po prostu cudeńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rudzielec Zjawiskowy:)Te ubranko paluszki lizać, skarpetki miodzio:)a warkocz wymiata:)
    obdarowana będzie przeszczęsliwa:)daję głowę!!!!!
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  27. No cóż - żeby się wpasować muszę napisać, że jest wyczesana i totalnie wypasiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. hello. más rud é nach bodhraigh mbeadh tú grá an mold, le grá leis an gmail.com @ modelo.sinaracunha2008.
    Go raibh maith agat!

    OdpowiedzUsuń