niedziela, 8 lipca 2012

Fairy Candy

Witam Was serdecznie :)

Tak jak obiecałam w ostatnim poście dziś nadszedł czas na mojego pierwszego bajecznego cukiereczka :)
Tą słodkości wydziergałam specjalnie dla Was :)
Jest to moje pierwsze Candy i mam nadzieję, że nie ostatnie bo szycie tej wróżki specjalnie dla Was sprawiło mi mnóstwo radości :)




Zasady Candy takie same jak u wszystkich :)

1. Bajeczne Candy trwa do 18 sierpnia 2012roku do magicznej północy :)
2. Każdego kto pragnie przygarnąć wróżkę proszę o pozostawienie komentarza i umieszczenie na swoim blogu jednego z dwóch do wyboru powyższych banerków z linkiem do tego posta.
3. I miło mi będzie gdy dołączycie mojego bloga do obserwowanych :)
4. A osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie swojego maila w komentarzu :)

Częstujcie się kochane cukiereczkiem bo jest naprawdę słodki ;))

A teraz jeszcze oczywiście galeryjka z sesji zdjęciowej tej blond piękności :)



A oto jeszcze jedno zdjęcie z takim ujmującym wierszem, na który natrafiłam gdy buszowałam po internecie w poszukiwaniu wróżek ;)


Pozdrawiam Was bardzo ciepło i serdecznie
Ania :)

175 komentarzy:

  1. tak piękna, że chyba zaraz zemdleję z zachwytu... ech...! byłoby niewyobrażalnie cudownie gościć u siebie w domu dzieło Twoich rąk!! pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu masz niezłykły talent i umiejetności, tworzysz cuda, niesamowiete dzieła!!! Oglądam z aczwytem i chetnie przyłączę się do zabawy :) Blog obserwuję od niedawna ale jestem wieką fanką :)
    Banerek juz jest: http://kroliczachata.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie, Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Od rana me oczy ucieszyl widok tej PIEKNEJ wrozki.

    Ostatnio robilam do pokoju mojej coreczki obraz z wrozka, bo moja mala kocha te istotki.

    ta bladyneczka pieknie by dopelnialaby calosci.
    Po cichutku wierze ze sie uda :)

    Pozdrawiam.
    Dagmara L.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu...ale przepiękne candy :O

    Już rozpływam się w marzeniach, jakby to było mieć takie śliczności w sypialni :)

    Pozdrawiam i baaardzo chętnie się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wróżka jest urocza, zresztą jak wszystkie Twoje dzieła :) Z przyjemnością dołączę do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie bajeczne candy, ta wrozka to uosobienie marzen z dziecinstwa:) Bylabym szczesliwa gdyby nalezala do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudna! Nigdy nie wygrywam, ale spróbuję ...

    OdpowiedzUsuń
  8. moze sie uda :)
    zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna lala i mimo swego wieku zapragnęłam ją mieć :)dołączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne rzeczy tworzysz. A ta blondyneczka jest cudna.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna ! Przepiękna ! Obserwuję od dawna a teraz staję pokornie w kolejce i z zapartym tchem czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No mnie tu nie może zabraknąć :).
    Od dawna marzy m się Twoja wróżka, więc ochoczo staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna anielica, podobnie jak wszystkie pozostałe Twoje prace.Ma piękną suknię z delikatnymi kwiatuszkami i takie delikatne skrzydełka. Zapisuję się z ogromną ochotą.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze prześliczna Anieliczka - wpisuje się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cukiereczek jest tak słodki,że ciężko nie wyciągnąć po niego rąk,
    niestety nie mam swojego bloga,ale zostawię swojego maila ,może
    właśnie do mnie uśmiechnie się słoneczko i ta piękna dziewczynka
    zawita właśnie do mojego domu.
    fala@baltyku.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna :)
    Ustawiam się w kolejce, mam nadzieję, że szczęście mi dopisze. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam aniołki w każdej postaci.
    Z miłą chęcią staję w kolejce.
    Pozdrawiam.
    sylwiadarul@O2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Lindo seus trabalhos...Vc está de parabéns...Agora vc poderia ensinar agente a confeccionar um anjo desse né?.
    Bjs e parabéns mesmo..

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna anielinka. Blondyneczka jak ja, obsypana kwiatami fuxico, które polubiłam i do których wracam gdy tylko mogę. Może szczęście mi dopisze i anielinka do mnie przyfrunie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta piękna Fairy blondynka pasowałaby do mojej Rose Fairy, pozdrawiam, krysiaczechowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała, cudowna , wręcz jak zaczarowana i nie z tego świata ta blondynka!
    Chętnie przyłącze się do Twojego Candy- takie rzeczy warto nie tylko mieć ale i podziwiać chociaż do czasu losowania...
    Miłego dnia- pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  22. Slodzinka :)

    dolaczam do grona fanek i zapraszam do siebie!

    polubila, banerek dolozylam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne wróżki tworzysz ;-) Z miłą chęcią dołączę się do kolejki i zostanę fanką. Może mi dopiszę szczęście w moje urodzinki ;) Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne ma włosy :)
    zapisuję sie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest po prostu śliczna, eteryczna i taka jaka powinna być wróżka ....
    przepiękny tekst znalazłaś w necie ...
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    i pozwolisz że zostanę u Ciebie na dłużej i popatrzę sobie na Twój świat który tworzysz ...
    pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Wróżka prześliczna, z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejeczce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Lindos trabajos,bellas muñecas.

    Soy tu seguidora.

    saludos

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale jest cudna!!!!
    Nie sposób przejść obojętnie, więc i ja ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam :)
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się koniecznie po to cudeńko!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piękność, naprawdę bajkowa!
    Wpiszę się oczywiście :)
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  31. Сказочная фея))))
    С удовольствием участвую, на боковой панели http://soap-sweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Aniołki:)

    Z chęcią wezme udział:)

    kubaszek002@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna to mało powiedziane;):):) Cudna:) Ja chcę, ja chcę:) Przyłączam sie do zabawy licząc na cud:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anieliczka dopracowana w każdym szczególe - chciałoby się ją podziwiać nie tylko na obrazku. Rozgoszczę się w kolejce licząc na kilka łutów szczęścia w losowaniu: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest cudowna! :) Zgłaszam się

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna lala, zapisuję się w kolejkę, może trafi do mnie :))
    http://bizuteria-recznie-robiona-kajj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna :) już widzę ją w pokoiku córci :)
    Zapisuję się chętnie a banerek na stronie domowe-pielesze.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz do Ciebie zajrzałam i nie da się ukryć zakochałam się bez pamięci. Nawet jeśli nie uda mi się wygrać to masz od dziś wierną fankę...;)

    OdpowiedzUsuń
  39. jak bardzo bym chciała mieć taką wróżkę... strasznie mi się podoba! Zapisuję się zatem i grzecznie staję na końcu kolejki...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczna! moja mała 5 letnia córcia uwielbia wróżki zakochała się od pierwszego spojrzenia - może szczęście nam dopisze. Oczywiście zapisujemy się i zapraszam do mnie na candy http://rozanewzgorze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. wróżka cudna, taka słodziutka ;) zgłaszam sie :)
    obserwuję, banerek dodany.
    pozdrawiam :)
    http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja się zgłaszam http://karciakmod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowna wróżka, a te włosy blond...miód malina
    zapraszam przy okazji na swoje candy!

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolejna cudowna laleczka w Twoim wykonaniu.
    Po prostu brakuje mi słów, a że chciało by się mieć takie cudo więc pokornie staję w ogonku.Kolejeczka długaśna, ale liczy się przecież zabawa.
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna wróżka,normalnie zachorowałam na taką tildę

    OdpowiedzUsuń
  46. Prześliczna wróżka! :) Ja też chcę taką ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Potrzebuję właśnie taką do spełniania moich marzeń :-)
    Wybierz mnie... Zgłaszam się :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna jest :)
    Zgłaszam się.

    e-mail: marta_w19@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Och marzenie moje, Aniu sliczna jest :)Zapisuje sie i czekam z niecierpliwoscia.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna wróżka. Zdolna z Ciebie osóbka.

    OdpowiedzUsuń
  51. Spróbuję swojego szczęścia i ja :).
    sajdeczka@wp.pl
    Wróżka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kto by nie chciał takiej cudnej wróżki :D Zgłaszam się bardzo chętnie. Banerek znajdziesz w panelu bocznym w moim blogu http://yeshka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj, takiego cukiereczka to nie można przegapić. Staje w kolejce z nadzieją, że wróżka zamieszka w moim domu:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Rzeczywiście piękny cukierasek, wygląda jak cudownej bajki o elfach :) z wielką chęcią przyjęłabym ją w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudna wróżka... :)
    była by idealnym prezentem na pierwsze urodziny Siostrzenicy we wrześniu, więc mam nadzieję że mi się poszczęści. Pozdrawiam serdecznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. Przesłodka jest ta wróżka. Te skrzydła mnie zmyliły i pomyślałam o aniele.
    Wchodzę do gry.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo chętnie przygarnęłabym tę pastelową piękność :-)
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Aniu. Twoje prace są cudowne. Jestem zachwycona Twoimi zdolnosciami.
    Ustawiam sie zatem w kolejce.

    http://odcienszarosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Rety, jakie one są piękne, wspaniałe! Takie delikatne, jak wróżki, aż chciało by się napisać jak Prawdziwe wróżki. Pozdrawiam!

    http://smutkiciutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Куколка мечта!!!!!!!!!Какие волосы!!!!!!!Бесподобно красивая!
    http://taniy-taniy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Szok,taka piękna!!!:)))
    ja dopiero uczę się szyć lale i bardzo mi daleko do Ciebie:)))
    a taka piękność przyda się do kolekcji dla moich córeczek:))

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo chętnie dołączę do zabawy.
    Informacja o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!
    http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Spróbuję szczęścia.
    Magdalena.
    quiteja@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  65. o rany wstyd sie przyznac ale trafilam na twoj blog za sprawa candy :( i az zaluje,ze wczesniej nie znalazlam Ciebie w blogowym swiecie - jestem zauroczona Twoimi pracami i pomyslem na wrozki - sa piekne!!!

    Z wielka nadzieja ustawiam sie w kolejce i moze moja mala krolewna dostanie wrozke od Ciebie bo jest przesliczna.

    www.koralikibeaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. O rety!!! Cukiereczek naprawdę słodki :) aż grzech był by się nie zgłosić :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. zauroczyła mnie!
    zwłaszcza ta ostatnia fotka....
    prawdziwa wróżka...
    może przyniesie mi szczęście ...

    OdpowiedzUsuń
  68. chciałabym kiedyś usiąść obok osoby, która robi takie rzeczy i patrzeć od początku do końca jak takie cudeńka powstają :) Póki co chętnie wezmę udział w Twojej zabawie zazdroszcząc Ci umiejętności...

    OdpowiedzUsuń
  69. Och... no i jak się nie skusić na takie cudo... Zazdroszczę szczerze z całego papiórkowego serca umiejętności szycia takich cudeniek... i żałuję, że dopiero teraz trafiłam na twojego bloga... sporo do nadrobienia mam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ależ ona jest piękna!! Może za sprawą uśmiechu losu zamieszka u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. wow wróżka jest boska!! oby się udało:):) zapisuje się:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Tak pięknej Tildy chyba jeszcze nie widziałam ... po prostu nie można przejść obok niej obojętnie ... dlatego ... grzecznie ustawiam się w kolejce po tego "cukiereczka" :)))
    REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  73. Spróbuję szczęścia ;) Piękny cukieras.
    Pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń
  74. Dlaczego ja tu dopiero teraz trafiłam? Nie mogę wyjść z podziwu nad prezentowanymi pracami. Z przyjemnością dołączę do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  75. bardzo chetnie sie zapisze:) summer21@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Jest cudna !!!Zakochałam się od pierwszego wejrzenia :) Oczywiście ustawiam się w kolejce :))Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  77. Jaka ona śliczna!!!
    ustawiam się po nią w kolejeczce - może szczęście się do mnie uśmiechnie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Bajecznie piekna!!!!!! Alez mega szczesliwa bym byla jakby przyfrunela do mnie !!!!!
    Beata
    Zapraszam tez na cukieraski do siebie
    http://aniolicalareszta.blogspot.co.uk/2012/07/oddam-w-dobre-rece-zmiana-zasad.html

    OdpowiedzUsuń
  79. oh! Jaka cudowna, a ile ma włosów! Zgłaszam się bez wahania! :)
    justyna.jesse.lampert@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. piekna nagroda i super blog.staje do kolejki.pozdrawiam.Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Przepiękna wróżka!!! Z chęcią ustawiam się do kolejki... a może mi się uda?:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam i zapraszam do mnie po wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudna, magiczna, staję do kolejki:) www.pudremposypane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. http://www.liveinternet.ru/users/alinapupsi/post211467215/
    настоящая леди!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  85. Jest piękna,tyle chętnych ,ale spróbuję bo warto:)Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  86. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  87. Aj staję w tej długaśnej już kolejeczce, a nóż noga, ogórek widelec się uda. pozdrawiam cieplutko piecyk

    OdpowiedzUsuń
  88. cudowna Wrózia... :) na zakrętasy losu pomaga...? jeśli tak, to ja też spróbuję szczęścia u Twojej śliczności :) dziękuję Anno za możliwość wzięcia udziału w zabawie! jakby co, to jestem tu: losbursztynos@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Конфетка суперрр.Попытаю счастье! http://vilesa32.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. przeurocza wróżka! wspaniały talent, zazdroszczę :) zapraszam na mojego początkującego bloga, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  91. o rajusiu nie wierze własnym oczom jaki niesamowity talent,melduje ze staje w kolejce i czekam na cud:)

    OdpowiedzUsuń
  92. chyba jestem na końcu kolejki :)), ale też chcę piękną wróżkę :))

    OdpowiedzUsuń
  93. Jaka ona jest piękna, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  94. jest śliczna :)
    zgłaszam się :)
    Angelika.
    a_rey@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Jejku w ferworze ochów i achów nie wiem czy pozostawiłam komentarz...
    Jeżeli nie, chciałam wyrazic ogromna chec zabawy :)
    W chwili wolnego zapraszam również do siebie

    OdpowiedzUsuń
  96. Cóż za piękność!!! Ach, chyba ze szczęścia bym straciła rozum na tydzień, gdyby udało mi się ją wygrać :) Spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  98. Po taką przepiękną Wróżkę ustawiam się w długiej kolejce. Może szczęście uśmiechnie się właśnie do mnie, ech marzenia. Cudowna jest.
    Banerek już zdobi mój bog.

    OdpowiedzUsuń
  99. Jako 101 osoba zapiszę się na te słodkości choć szkodzą zębom a co mi tam.Piękny wyśmienity cukieras. Może szczęście mi dopisze.A korzystając z okazji Imienniczko składam najserdeczniejsze życzenia z okazji Twoich jutrzejszych imieninek .Przesyłam Anielskie buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  100. Jejciu, jaka ona śliczna! Ustawiam się w kolejce, może uda się ją przygarnąć...
    Pozdrawiam.
    Pa pa, całusy 102 ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. Przepiękna wróżka... zresztą jak wszystkie Twoje cuda, nie można od nich oderwać oczu :*

    OdpowiedzUsuń
  102. piękna blondyneczka...
    również się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  103. No cóż , kolejka dłuuuuuuga , staję cichutko na końcu i........ liczę na szczęśliwe trafienie losu :)))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  104. Jejciu, jaka ona cudowna!
    Przygarnę z wielką przyjemnością ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Jestem nieuleczalnym łasuchem a taaaaaaki kąsek grzechem byłoby przegapić.Wrózka anielica boska po prostu
    Pozdrawiam i obserwuję i pomyszkuję w Twoich postach:), dobrze?
    dorcia
    dorcia48@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Wróżka - cudo powstałe pod magią i czarów twórcy. Magiczny pył by się jeszcze przydał...aby ożyła. Śliczności. Ach te włosy, skrzydła pantofelki - bajeczna... Pragnę po trzykroć pragnę.

    Bożenka
    Li1957@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Dla mojej córci byłaby spełnieniem marzeń. Mała księżniczka żyjąca w różach i świecie bajkowym z chęcią przytuli i ukocha tak śliczną istotę - wróżkę - skrzydlatą by się jej zwierzać ze swych dziecięcych tajemnic;)

    wascin@wp.pl

    Tata Księżniczki - Krzyś

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam się
    http://ja-czyli-ada.blogspot.com/2012/07/candy_695.html

    OdpowiedzUsuń
  109. С удовольствием приму участие в розыгрыше! http://home-open-hearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Oj słodki ten cukiereczek. Słodki nie ma co. Aż się ma na niego ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  111. Po takie cukiereczki warto stanąć nawet w takim długaśnym ogonku!!! :))) Zapisuję się i ja!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  112. Piękna anielica i nic dziwnego, że taka długa kolejka:) Ale co tam, ja też się ustawiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. Podobno czas kolejek to przeszłość.A tu proszę.Ja też z przyjemnością stanę.

    OdpowiedzUsuń
  114. И я хочу такую красавицу! http://shinydesire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. W takiej kolejce mogłabym stać choćby wieczność ;)
    Zgłaszam się. Mój e-mail: katarzynka97-97@tlen.pl
    Podziwiam Pani przepiękne anioły! Gdyby była taka możliwość, bez wahania polubiłabym na fb Pani bloga :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  116. A ja umre z zazdrości kiedy ta ślicznotka nie trafi do mnie... wiesz ,że kocham elfy a Twoja jest bajeczna , dlatego nie może mnie tu nie byc , zapisuje się !

    OdpowiedzUsuń
  117. piękna! stoję w kolejeczce...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Witam
    Jestem tu pierwszy raz...
    Bardzo chętnie przyłącze się do zabawy :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  119. Anno imienniczko moja-wrozka sliczna blondyneczka. Moje tildowe stwory nadal chowaja sie w domowych zakatkach. pozdrawiam serdecznie.
    annamarii@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Cukiereczek jest bardzo bajeczny, grzech byłoby nie spróbować;-)))

    OdpowiedzUsuń
  121. Uwielbiam tildy.Ta jest przepiekna.Ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam
    kejty@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Cukierek jest naprawdę słodki!!!
    Może to tak nietypowo że mężczyzna bierze udział w takiej zabawie ale nie mogłem się powstrzymać jak zobaczyłem tego aniołka i bardzo bardzo bym chciał dostać go dla swoich dziewczyn :)
    forummoje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  123. o mamo,ale lala :) nawet małe baletki ma :) po prostu super,jeszcze takiej nigdzie nie widziałam :) zapisuje sie i ja, może się poszczęsci ;)

    OdpowiedzUsuń
  124. Piękne anioły tworzysz. Podziwiam Twój talent. Ustawiam się w długiej kolejce licząc na odrobinę szczęścia. Banerek wisi http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. O mały włos,a przegapiłabym tę okazję...sezon wakacyjny przysporzył mi sporo zaległości w internetowym świecie.Na szczęście zdążyłam na czas i ustawię się w tej gigantycznej kolejce.Moja córcia również uwielbia wróżki,ta jest wprost fantastyczna!Ta sukieneczka....bosska.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  126. O rany ! Powietrza nie mogłam złapac jak ja ujrzałam ! Tłumy chcą ją przygarnąć - ja też ma się rozumieć !

    OdpowiedzUsuń
  127. przepiekna...tez ja chcę ! :)*

    OdpowiedzUsuń
  128. kolejka makabrycznie długa ale przycupnę bo wróżka przecudnej urody i nie sposób się w niej nie zakochać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  130. mój blog: http://darmow.blogspot.com
    cisowianka20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  131. witaj:) jakie cuda u Ciebie na blogu!! z chęcią zapisuję się na takiego cukieraska!! Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Witam,
    ciekawe czy takie wróżki spełniają życzenia?:) bardzo chciałabym się o tym przekonać, dlatego zgłaszam się do candy :)
    Pozdrawiam, AniaF., ania_f@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. Anielica cudna... marzeniem byłoby, żeby stała się aniołem stróżem dla moich smyków - 2 letnich bliźniąt... Mam nadzieję, że się uda. Pozdrawiam z martynaitomek.smyki.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Długaśna kolejka! Stanę i ja grzecznie na końcu. Tę blondynkę chętnie bym przygarnęłam.

    OdpowiedzUsuń
  135. Jest prześliczna i te włosy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Witam,
    ja też staję w kolejce po taki cudny cukiereczek.
    Zapraszam do siebie
    Margo z kociołka
    http://margoo74.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. i ja spróbuję, bo widzę, że warto :)
    senninha@vp.pl
    i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  138. Byłaby idealnym prezentem na moje urodziny :)
    1grosik2@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. Z wielką nadzieją dołączam do kolejki! W ogóle się cieszę , ze do Ciebie trafiłam, oczywiście zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Och ja też piszę się na ta piękną wróżkę.

    OdpowiedzUsuń
  141. Ona jest boska!
    Ustawiam się w kolejce.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. Piękna wróżka o której marza małe i duze dziewczynki, ustawiam sie w kolejke. Beata (bgore@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  143. Cudna!! Trzymam kciuki i stoję w kolejce po tę wspaniałość! Pozdsrawiam!! gabriellatomaka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Piekna robota! I ja dołaczę www.domoweklimaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. łojejku ilez chętnych, i ja tez się ustawiam w kolejkę- banerek wklejony :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Bajeczna - do podziwiania - może mi szczęście przyniesie:)

    OdpowiedzUsuń
  147. Kolejka długa, ale przyłączam się do grona wielbicielek blond piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  148. Kochana Anieliczka. Piękności cieszące oczy. Zapisuję się w kolejce i cichutko oczekuję wyników. Kocham Anioły - bo one mi kawę rano słodzą uśmiechem ;)
    wascin@interia.pl
    Gosia W.

    OdpowiedzUsuń
  149. wow :-) Piękna wróżka :-)

    zgłaszam się z uśmiechem :-) machając wszystkimi kończynami ;-)

    Obecnie będziemy remontować pokoik dzieci i część córki będzie właśnie w motywie wróżek :-)

    pozdrawiam
    Karla

    http://karlitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. Czary-mary wróżka wyczarowała sobie nowy dom-pokój mojej córki.
    JEST PO PROSTU PIĘKNA!
    Pozdrawiam jasminawy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. Dołączam do zabawy i podziwiam cudowną rękę twórczyni wróżki :)

    magdalena.ratajczak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, pomyliłam się w adresie maila, teraz poprawnie: magdalena.ratajczak@wp.pl

      Usuń
  152. Cudowna wróżka! Pozostałe anielice tez są cudne. A te włosy! Będę zaglądać bo się zakochałam...

    OdpowiedzUsuń
  153. 18go obchodzę urodziny - może mi się poszczęści?! w każdym razie-zgłaszam się po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Śliczny aniołek . ! http://nutinkowewypieki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  155. Spróbuję szczęścia. Cudna Tilda. Nie ma bloga. Pozdrawiam Ilona ilonak-n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. Ja tylko na słówko. Gdyby to na mnie trafiło to proszę o cierpliwość bo jutro wybywam nad morze a wracam 27 sierpnia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  157. Cudowna,ustawiam się w kolejce,pozdrawiam
    http://wiki052005.blog.interia.pl/czar-zycia/

    OdpowiedzUsuń
  158. Jejku jaka śliczna. Jestem kolejna w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Nie sposób przejść obojętnie wobec takiej śliczności. Z przyjemnością ugoszczę ja u siebie w domu. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  160. Śliczna :) Spróbuję szczęścia i ja.

    OdpowiedzUsuń
  161. Dużo nas ale może, to właśnie mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    A wróżka jest cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  162. Po takie cudo aż miło się ustawiać w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Wróżka jest przepiękna, jak wszystkie Twoje dzieła :) Z miłą chęcią dołączę do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  164. Wspaniałe prace :) Wróżka bajeczna - ostatnia w komentarzach, 180-ta w obserwatorach szczęśliwa z błyskiem w oczku będę zaglądała do Ciebie :):):):) gorące pozdrowienia :)
    Iwona

    Zapraszam do mnie:
    http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  165. Dołączam do zabawy, a blondi piękna ;-)

    Obserwuję blog jako: Alicja M.
    Baner już umieszczony na blogu (po prawej stronie):
    http://my-candys.blogspot.com
    Notka: http://my-candys.blogspot.com/2012/08/242.html
    Mail: alicja.mw.net@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  166. gdy na nią spojrzałam oczywiście spodobała mi się, ale gdy przeczytałam, że to wróżka to zarzuciłam od razu kotwicę ! bo skoro to prawdziwa wróżka to musi spełniać marzenia i gdyby się stało, że najpierw spełniłaby moje marzenie i przyleciałaby do mnie to poprosiłabym ją (po cichu, na uszko) o jeszcze jedno bardzo ważne życzenie i gdybyś nie miała nic przeciwko to wysłałabym ją do dziewczyny, która potrzebuje wiary w takie wróżki i w spełnianie życzeń!

    OdpowiedzUsuń
  167. Witam wróżka przepiekna:)Pozdrawiam ciplutko:)Nie dodałam do obserwowanych ale do ulubionych zakładek:)detka79@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  168. Witam wróżka przepiekna:)Pozdrawiam ciplutko:)Nie dodałam do obserwowanych ale do ulubionych zakładek:)detka79@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  169. http://irazima.blogspot.com/ Очень-очень прекрасная феечка, не могу пройти мимо

    OdpowiedzUsuń
  170. oj, śliczna... jeśli mam szczęście będzie moja :) pozdrawiam i jestem tu: onlybluehorse@gmail.com
    p.s. mam na imię Lila :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Kochani dziękuję Wam pięknie za cudne komentarze i za tak liczne odwiedziny :)
    Oczywiście witam serdecznie wszystkich nowych obserwatorów :)

    I tym samym z dniem 19 sierpnia zakańczam to moje pierwsze bajkowe candy :)
    Postaram się jak najszybciej przekazać Wam do kogo poleci wróżka :)
    Pozdrawiam wszystkich ciepło :)

    OdpowiedzUsuń