piątek, 4 stycznia 2013

Edie :)

Kochane pierwszy post w Nowym Roku to muszą być przede wszystkim życzenia noworoczne dla Was :)
A więc szczęśliwego, pięknego i wyjątkowego Nowego Roku Wam życzę :)


A ja powoli staram się odganiać świątecznego lenia, który mnie ogarnął i chciałam Wam pokazać moją zapowiadaną już wcześniej Edie :)

Edie uszyłam dla pewnych dwóch wyjątkowych osóbek :)
Dla Moni, która jest ze mną od zawsze :) bo od urodzenia :) tylko o rok starsza ode mnie, więc jak ja się pojawiłam na świecie ona juz na mnie czekala :) Moni jest moją przeukochaną kuzynką i z nią wiążą się wszystkie piękne wspomnienia z dzieciństwa i nie tylko :)

I dla Edyty, która jest z kolei wyjątkową osobą w życiu Moni :)
To cudowne, że prawdziwi przyjaciele tacy od serca mogą pojawić się w naszym życiu zawsze, niezależnie od wieku i w chwilach, w których nigdy byśmy się tego nie spodziewali :)
w sumie tak samo jak i miłość ;)

Ponoć Edie mi się udała i jest wykapaną Edytką - kropka w kropkę ;)


  










35 komentarzy:

  1. jest urocza, prześliczny piegusek :)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie mi się podoba,mistrzowskie wykonanie!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wprawdzie zawsze widzę gdzieś jakieś małe niedociągnięcia ale dziękuję pięknie i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Przecudowna!Ja chciałabym nauczyć się malować twarze moim lalkom, ale jakoś boję się spróbować ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. elis nic się nie bój :)
      łap pędzelek i próbuj, naprawdę :)
      pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Wow!! Cóż za śliczny rudzielec!! i jaki ZADZIOR!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu Tobie również najlepszego w Nowym Roku. A co do elfika to wiesz, że kocham je najbardziej ze wszystkich lalek Twoich. Uroku w nich jest tyle, że aż promienieją. Wspaniałe w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za życzenia :) I za to, że te moje elfiki tak Ci się podobają :)
      niektórzy próbują nawracać mnie na Tildy ;D))))
      a ja uwielbiam te moje malowane lale :)

      Usuń
    2. Tildy szyjesz piękne ale jak mogę swoje skromne zdanie wypowiedzieć to mówię - ELFY SZYJ- błagam, magiczne są.

      Usuń
    3. będę oj będę szyć :)
      pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Życzę Tobie samych kolorowych chwil w Nowym Roku
    Elfik jest cudny , uwielbiam rudzielce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za życzenia :)
      to fakt - rudzielce są wyjątkowi ;)

      Usuń
  7. Chylę czoła dla pracy Twych rąk. Lala jest GENIALNA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, niesamowita ta lala, po prostu cudo! Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny skrzacik a buciki to mistrzostwo jestem pod wielkim zauroczeniem :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak do tych bucików mam szczególną słabość :) miały choć troszkę przypominać glany :)
      dokładnie w takich i takim kolorku przebiegałam całe studia :)))
      aż się bidne rozpadły ;) uwielbiałam je :)

      Usuń
  10. Aniu
    Kochana dobrego w elfy ROKU, jesteś niezwykłym Elfikiem :)))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Marysiu dziękuję :))) Żebym tylko za bardzo w to nie uwierzyła bo już czuję, że coś mi się uszęta spiczaste robią ;))))
      a w sumie to fakt, że brakuje tym moim elfikom uszek i muszę to chyba zmienić :)))

      Usuń
  11. Piękny ten rudzielec, uwielbiam :) A te buty mistrzostwo :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Aniu♥Lalunia jest cudowna,kolorek włosków jest śliczny i nadaje jej charakteru.Masz niewątpliwy talent,każdy detal dopieszczony,buźka wymalowana po mistrzowsku,Pozdrawiam,Renia♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam pięknie, że tu jesteście i za te przemiłe słowa o Edie :)
    dzięki Wam mój leń został przegnany i siadam dziś do mojej maszynki cosik w końcu wydziergać :)
    ... tylko ululam moje chłopaczki :)
    Buziaki i uściski ślę :*)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna!Mnie przypomina Idę z "Jeżycjady":)

    OdpowiedzUsuń
  15. słów mi brakuje aby opisać mój zachwyt, Aniołki mnie powalały, a tu zatkało kompletnie, Już na blogu Maryś znalazłam jednego Anioła genialne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo dziękuję Ci pięknie :)
      takie słowa zachwytu od Ciebie to dla mnie wyróżnienie :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  16. Anioł wygląda przepięknie...wykonanie pełen profesjonalizm....
    dziękuję za życzenia i również życzę wszystkiego najlepszego w 2013 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie tworzysz,a zdjęcia cudowne :) Podziwiam,podziwiam i jeszcze raz podziwiam :))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedna z piękniejszych laleczek jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lala jest sliczna, a jeje oczy to niebo w słoneczny ciepły dzień. pozdrawiam Janina

    OdpowiedzUsuń
  20. Ideales!!!, un saludo

    OdpowiedzUsuń
  21. czarujący szkrab :))))))))))))))))) troszkę mnie nie było i tak na raty oglądam ulubione blogi :) u Ciebie tyle śliczności powstało!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak to zupełnie w całości Ja :)

    Love :*

    Edyta

    OdpowiedzUsuń