wtorek, 3 września 2013

BJD cdn :)


Witam Was serdecznie już "powakacyjnie" :)
Dawno mnie tu nie było i na moim blogu i na Waszych również . . . 

No cóż siła wyższa :( ale to nie ważne i nie o tym ma tu być mowa ;)

Dziś pomyślałam, że małymi kroczkami wrócę i zawitam znów w świecie blogujących.
Ponieważ nie mam się czym pochwalić co obecnie poczyniłabym, więc pokaże Wam moją BJD, którą w sumie już skończyłam na początku wakacji.
Taka słodka dziewuszka mi wyszła :)
Na głowie ma peruczkę własnej roboty, ubranka takie współczesne :) no i pierwsze moje klejone buciki - myślę, że kolejne będą już lepsze :)

Mam nadzieję, że ktoś z Was stęsknił się choć troszkę za "aninymi wypocinami" ;)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i do komentowania również
Pozdrawiam cieplutko :)

PS:  ona sama nie stoi, troszkę jej pomogłam robiąc jej z tyłu podpórkę :)
 

 







 











23 komentarze:

  1. Butlki ślicznie,a sama lalusia jest piękna...ahhh te oczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuudna :) Witaj po wakacjach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj kochana :) Uwielbiam twoje cuda !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaaale piękna! szczęka mi jakoś opadła....piękna!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się stęskniłam!!! lala wyszła pięknie, jest ślicznie pomalowana i ma słodkie ubranko, no i butki własnoręcznie zrobione, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tej lalce. Po prostu mega klasa!

    OdpowiedzUsuń
  7. No Aniu taka lala to spora praca nad całością nie zawsze starcza sił .Ale jest Boska pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest urocza... ma piękne oczy!!!
    Butki wyszły genialnie... a kolorki ubranek bardzo modne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. łaaaaaaaaaaaaa ale fantastyczna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie jest śliczna i niepowtarzalna a jej oczka śliczne i takie zaczepne :).Fotki wyszły bardzo naturalnie a piąta fotka podoba mi się najbardziej .Dobrze ,że małymi kroczkami wracasz do nas pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wreszcie się doczekałam :) Cudna po prostu cudna, efekt końcowy fenomenalny :)
    Butki świetne - pełna profeska po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. warto było czekac ;-) lala cudna, przygladam sie szczegółom, szczególnie włosom i zazdroszczę... nie umiem :-(((((

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki wielkie kochane :) Komentarze wasze są przecudne i na pewno dodają sił i ochoty do dalszej pracy :)
    Pozdrawiam cieplutko i bardzo dziękuje, że do mnie zaglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna jest ! Fryzura i butki i wszystko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest cudowna! Aż mam ochotę znowu się pobawić lalkami;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała! Kocham takie piękne, misternie wykonane zabawki, myślę, że taka ślicznotka marzenie każdej małej i dużej królewny;) Podziwiam Twoj talent, szczególnie to jak dopracowujesz szczegóły! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite! Szmaciana artykułowana lalka :)

    OdpowiedzUsuń