poniedziałek, 2 grudnia 2013

Zuzia lalka nie duża ... :)

  Postanowiłam zaszaleć i ubrać Zuzie w materiały z wyższej półki.
Zawsze oko moje cieszyły te piękne wzory i w końcu na nie się skusiłam.
Sukieneczki w grochy i kwiatuszki to Miller, a w różyczki to przepiękna Tilda.
Cudownie szyje się z takich tkanin :)
Ale ich cena . . .  co tu dużo mówić - powala :))) przynajmniej mnie ;) 
mimo to chyba są jej warte, prawda ?:)

Laleczki szyłam z dwoma kompletami ubranek do zmiany :)


 

 











 




18 komentarzy:

  1. Cudowne lale :-)) Materiały przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są piękne, te materiały wspaniałe, kolory mają niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne! materiały rewelacyjne, takie kolorowe i cudne:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te Twoje lale :) W tych ubrankach wyglądają jeszcze piękniej :) Masz ogromny talent Aniu :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje Świąteczne Candy
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności znowóż zmalowałaś. Przepiekne są. I te ubranka!!!Rewelacja.
    Ruda jednak w sobie coś ma i zawsze przyciąga wzrok. Do tego te fiolety. Bajka
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Sącudne !
    mnie tez przerazają ceny tych tkanin :)
    ale czego sienie robi by "lepeij"sie szyło :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Są cudowne, jak zawsze zresztą. Notorycznie się nimi zachwycam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu jak zawsze mistrzostwo krawiectwa lale piękne i te słodkie ubranka te kolorki pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne, wow, jestem pod wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Laluszki sa przecudowne i maja przesliczne ubranka ;) zazdroszcze talentu i tak pieknych materiałów.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne kolory, aż przypomniały mi się lato!
    Wszystkie detale dopracowane , prace gone podziwu!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie oglądam więcej bo zaraz się rozchoruję z zazdrości. Piękne zdjęcia, genialne lale!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wersja w turkusowej sukieneczce w kwiaty jest najlepsza :) Naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle - Pięknie ! :)

    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi! I´m writing from Colombia (South America) your work is really pretty..

    OdpowiedzUsuń