wtorek, 6 listopada 2012

Z innej bajki - Jaś

Witam Was serdecznie :)
A u mnie znów odskocznia od Tildy :)
Tym razem zrobiłam coś dla moich chłopców.
Postanowiłam im uszyć lalkę :) - bo myślę, że nie ma nic złego w tym, aby chłopcy uczyli się jak bawić się i opiekować lalą :) Zawsze to coś nowego i innego niż wiecznie samochody i pociągi :)

Lalą jest tytułowy Jaś :) z innej bajki bo już nie wróżka, ani elfik, ani motyl; :)
Po prostu lala i tu znów się muszę pochwalić bo całkowicie autorska :)
Siadłam wyrysowałam, uszyłam, i wypchałam i okazał się takim słodkim chłopaczkiem :)
Jaś ma 38cm wzrostu, bujną czuprynkę i ubranka, które mogą chłopcy zmieniać do woli :)
. . . hmm nawet się przeprosiłam z drutami aby wydziergać mu czapeczkę i szaliczek :)
Póki co ma ubranko wyjściowe i piżamkę ale niewykluczone, że garderoba się powiększy ;)

Starałam się aby Jaś był lalą dla takiego maluszka jak mój Mikołajciu czyli 2,5 roku :) no co ja gadam, już w lutym 3 latka :)
No i strzał w dziesiątkę ponieważ Mikołajciu nic innego nie robi tylko ubiera i rozbiera :) oczywiście z pomocą mamusi :) To taka zabawa jak z piramidką dla maluchów tylko dużo bardziej atrakcyjna :)))
Musimy tylko teraz urządzić jakiś pokoik Jasiowi, skombinować łóżeczko itp :)
 
Oczywiście wyciągnęłam już ciekawe wnioski ;) - mniej guziczków, więcej rzepów :) i gumeczek :))) No i denerwują go te majtusie przyszyte na stałe, bo też je chce ściągać :))

Zapraszam Was serdecznie do galerii zdjęć Jasia :)
Wybaczcie, że aż tyle zdjęć ale Jaś był tak fotogeniczny, że wypstrykałam mu gigantyczną sesję :)
Niestety obdarowany nie dał sobie jeszcze jakiegoś cudnego zdjęcia zrobić ze swoim Jasiem. Ale nie poddaję się i będę polować nadal ;) 


















 







38 komentarzy:

  1. Powiem tak- Twoje tildy są świetne, przepiękne, ale Jaś i mały elfik powaliły mnie na kolana, moim zdaniem to najwspanialsze Twoje lalki. Jaś jest fantastyczny i wszystko w nim jest idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za te cudne słowa :)

      Usuń
  2. Piękny :)
    Ale ma dużo fotek - super sesja :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach widzisz :) Taki z niego dobry model :)
      Również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Jaśko obledny!!cudniasty!! Zachwycam sie nim raz po raz ogladajac zdjecia! Podiwiam talent Twoj! Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. No taki cudniasty słodziak :) Jak na niego patrzę to sobie myślę: dlaczego jak byłam mała nie miałam takich zdolności i pomysłów :))) Tylko byłam taka zapatrzona w tą moją barbie :)) A przecież można sobie wydziergać takie fajne zabawki :)

      Usuń
  5. cudo po prostu uroczy i taki jak z bajeczki wyciągnięty. To naprawdę nietuzinkowe pomysły. Tylko pozazdrościć . A ja dalej się przybieram i nic tylko brak czasu non stop.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no, przegięcie totalne :-) Tymi maluchami chwyciałas mnie strasznie mocno za serducho :-) Cuda stworzyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaś jest strzelony w 10-tkę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny w każdym calu!!!! Jak dla mnie bomba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezły striptiz :) Jasiek cudny, zresztą inne lalki też! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaś wyszedł cudny, Jak zdobić takie włosy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki piegus, ma cudne loczki. I jak zwykle piękne ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. słodziutki, wygląda jak przedszkolak:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Это просто взрыв мозга. В одной куколке сразу столько образов, это фантастика. Какая же Вы выдумщица.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow,super.

    Podziwiam zdolności,anioły rewelacyjne:))

    Pozdrawiam Kasia i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Superowy Jaś jest :) I te kędziorki... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaś jest po prostu odlotowy,a anielice oszałamiające.Oglądając twojego bloga nie mogłam się nadziwić,że wszystko tak dokładnie jest zrobione,dopracowane.Wielki szacunek twoim rączkom za takie cudeńka.Mam do Ciebie wielką prośbę-Ty mieszkasz niedaleko mnie chciała bym zaproponować Ci wymiankę,też robię różne rzeczy-podaję e-mail myszka06@op.pl -proszę odpisz to zadzwonię .

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu... to jest czyste szaleństwo!! cuuudo!! sama bym takiego chciała :)) i buźka, i włoski i te wszystkie ubranka... oj, dawno mnie tak nie urzekła lalka!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycający!! aż brak mi słów

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest naprawdę rewelacyjny! Dosłownie na każdym zdjęciu powala. I ten guzik przy majtasach! Jaś wyszedł idealny, nie dziwię się, że Twoje dziecię nic innego nie robi, jak tylko rozbiera i ubiera :))). Chylę czoła do ziemi!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ to śliczne i te ubranka piszczę z zachwytu pozdrawiam i gratuluje talentu

    OdpowiedzUsuń
  21. Tilda się chowa. Zdecydowanie wolę Jasia. Już kilkanaście razy oglądałam te zdjęcia. Rewelacyjna zabawka, inna od wszystkich, kolorowa a przy tym edukacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  22. ileż zabawy i nieskończonych możliwości. śliczny chłopiec ;0)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaś jest CUDOWNY!!!!
    Z tymi lokami podobny do mojego synka :)
    Może uszyjesz więcej Jaśków, Staśków czy Franków dla innych chłopców???

    Za Jaśka masz u mnie wyróżnienie na:
    http://czarymarydori.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne i piękne:) Z radością przyznaje wyróżnienie zwane liebsterem :) szczegóły tutaj: http://strefataty.pl/wyroznienie-zwane-liebster-blog/

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajniutki ten Jaś:)Piękne lale szyjesz:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeuroczy, szyjesz cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały Jaś :) Uwielbiam takie laleczki, niestety sama nie umiem szyć :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaś w majteczkach w kropeczki jest superaśny hihi :)

    OdpowiedzUsuń