wtorek, 4 czerwca 2013

Zuzia :)

Tak się rozochociłam Waszą reakcją na Juleczkę, że musiałam pokazać Wam jeszcze jedną laleczkę uszytą dla malutkiej dziewczynki - Zuzię :)
Tak ją nazwałam bo . . .  taka z niej Zuzia ;)
Podobnie jak Juleczka też ma zdejmowane ubranka.
Wykrój wygrzebałam gdzieś już dawno temu ale nie miałam komu jej uszyć
aż teraz nadarzyła mi się okazja go wypróbować :)

Podoba się Wam Zuzia ? :)
Nie wiem czy na zdjęciach to widać ale straszny z niej słodziak i mnie kompletnie rozbraja :)

Musiałam jeszcze wyhaftować jej buzię, co oczywiście w pełni rozumiem, ale ja mam zdjęcia Zuzi w takiej postaci w jakiej mi się najbardziej podoba :)








19 komentarzy:

  1. Śliczna:-))) I pięknie ubrana:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Każda dziewczynka powinna mieć taką "szmacianą" Zuzię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka trochę podobna do mojej Gabi hehehe'

    cuuudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna!!! przesłodka:)
    podziel się wykrojem:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna jest !
    Podziwiam talent !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak z tą buzią wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba zacznę też coś szyć,bo inaczej umrę z zazdrości!!!!!!!!!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaach... całkowicie do mnie przemawia taki styl :) muszę taką uszyć Gabi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczniutka - taka w stylu Aniołanek :)
    O Aniołankach tutaj: http://handmadebymama.blogspot.com/2013/04/anioanka.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna!!!! Zadziorka na grzywce ma tam gdzie moja córcia Ola!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna :) stylizacja również :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tildę, ale jak to mawiają: jak coś jest ogólnodostępne traci na swej wartości. Więc tym bardziej pokłon w stronę laleczki - jeśli jest totalnie Twoim pomysłem! :) buźkę ma piękną! i wogóle no śliczna jest! :)

    hmmm ja mam w planie swojej córci jakąś szmaciankę uszyć, na pewno Twoja bardzo mnie zainspirowała! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne tylko dlaczego nie maja ust nie ktore?:)

    OdpowiedzUsuń