piątek, 28 czerwca 2013

Aniołki z gór

Witam Was serdecznie w nowej szacie :)
Nowa szata bo ... uznałam mój blog za tak zabałaganiony i nieczytelny, że musiałam coś z tym zrobić ;)) 
Bardzo trudno było zmusić się aby choć na chwilę przy tym posiedzieć.
Ale w końcu przysiadłam i może jeszcze nie skończyłam ale już jest jak dla mnie bardziej do zaakceptowania od tego co było ;)
Jeszcze zdjęcia mi brakuje w nagłówku ale tam szykuję coś specjalnego :) 
 

A wracając do Aniołków to pokażę Wam niecodzienne jak na mnie zdjęcia bo w plenerze :)
A w plenerze bo robione w moim rodzinnym Bolesławcu :) 

Aniołki ubrane są troszkę na sportowo bo i miejsce, w którym będzie można je kupić jest szczególne właśnie pod tym względem :)
A jest to Ośrodek Sportów Ekstremalnych zlokalizowany na skoczni narciarskiej Orlinek w Karpaczu.
Po zaznaniu mocnych wrażeń można w nagrodę kupić sobie Aniołka ;)
A wrażenia mogą być naprawdę wyjątkowe bo oprócz podziwiania pięknych widoków na góry można zafundować sobie i kolejkę tyrolską, i skoki na bungee, i mosty wiszące, i wahadło :))
Oj adrenalinka skacze na samą myśl o takich atrakcjach :)))

Aniołki swoją premierę mają już jutro więc Kochani trzymajcie kciuki bo przyda mi się, oj i to bardzo, miejsce gdzie zawsze moje Aniołki zostaną przyjęte z otwartymi ramionami :)
Na próbę tylko cztery, potem zobaczy się :)

Całe przedsięwzięcie możliwe było tylko i wyłącznie za sprawą Ewuni, która jest szczególną osobą  w moim życiu bo dzięki niej poznałam mego męża lubego :)
Ewuniu pozdrawiam Cię bardzo, bardzo ciepło :)
















A tu mój słodki Mikołajciu stwierdził, że sceneria do zdjęć nie jest zbyt odpowiednia i należy ją urozmaicić :)
I jeszcze podchodził do aparatu i sprawdzał czy na pewno będzie widać zmiany :))

A tu już zdjęcie urozmaicone kamiorkiem - scenografia autorstwa Mikołajka :))

15 komentarzy:

  1. Brdzo mi sie podoba taka "współczesna" w sensie ubioru wersj aniołków!
    Myślę, ze będą przebojem szybko znajdą nowych włąścicieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielinki fantastyczne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne aniołki, a w sweterkach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny jak mailny:) cudne te lale, a ich ubrania rewelacja! Te bluzy sa obłedne!:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne dziewczyny :D z reszta jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z aniołkami z Gór ,piękne jak zawsze pa.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne lalki i cudowne zdjęcia !!! :)

    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze anioły nie można oczu oderwać:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne s Twoje Anioły........

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne ciuszki, włosy fenomenalne ...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje anioły są ANIELSKO PIĘKNE !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, mają fajne bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam kiedyś w tym ośrodku sportów ekstremalnych. Bardzo fajna sprawa. Dobrze się tam bawiłam i polecam każdemu kto ma czas, żeby tam zajrzeć przy okazji.

    OdpowiedzUsuń