sobota, 26 kwietnia 2014

Wyniki Candy :)

Witajcie kochane :)

Dziś wylosuję domek, w którym pszczółki ozdobią okno, a może inny kącik :) 



Do losowania użyłam sławetnego już programiku.
Z pomocą tego jakże użytecznego Randoma wylosowałam komentarz z numerkiem 11 :)


I już zaglądam któż się tam kryje :)
I już wiem - nawrosia art czyli Iwonka, która prowadzi bloga http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com/
Gratuluje serdecznie i już do Ciebie piszę z prośbą o adres :)

Dziękuję Wam pięknie za wspólną zabawę i dziękuję, że jeszcze o mnie pamiętacie i zaglądacie :)

Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie
Ania :)

6 komentarzy:

  1. To ja dziękuję za zabawę i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za zabawę i gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni :)
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Szczęściara, śliczne pszczółki do niej polecą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za zabawę i Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za gratulacje i Randomowi,że mnie wylosował ;))
    Nastąpiła u mnie znaczna poprawa nastroju.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje slicznie za zabawe- ale pech :(

    moze masz ochote na mala wymianke? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń